Natàlia Sànchez: “A les comarques gironines som el vot útil de la gent d’esquerres que vol canviar les coses”

La cap de llista ha recordat que la CUP es juga els darrers escons amb PP i C’s i que és “garantia per fer front al bloc del 155”

La cap de llista gironina de la CUP-Crida Constituent, Natàlia Sànchez, ha llançat el darrer missatge de la campanya aquest matí des de la ciutat de Girona. La candidata ha defensat que “a les comarques gironines la CUP és el vot útil de la gent d’esquerres que vol canviar les coses”, i ha recordat la importància d’aconseguir de no perdre cap vot perquè la formació “es juga els darrers escons de la demarcació amb PP i C’s”.

D’aquesta manera, Sànchez ha reivindicat que els cupaires són “la garantia per fer front de forma contundent al bloc del 155 i a l’extrema dreta”, i ha insistit que “la CUP és l’opció més coherent i útil de l’esquerra que vol fer efectiva la República sense demanar permís a l’Estat”. La cap de llista també ha aprofitat per fer una valoració de la campanya: “aquests quinze dies hem tornat a sentir la força de la gent i ha quedat clar que l’opció conseqüent i valenta de la CUP és més important que mai al Parlament”, ha conclòs Sànchez.

La CUP és l’opció més coherent i útil de l’esquerra que vol canviar les coses sense haver de demanar permís a l’Estat