Natàlia Sànchez (CUP): “La CUP ha vingut a fer política i no a viure de la política”

La formació cupaire ha recordat el seu compromís ètic davant la seu del Partit Popular

La CUP-Crida Constituent ha volgut aprofitar la campanya electoral per posar de manifest el seu compromís ètic a favor d’una manera diferent de fer política. Els cinc primers candidats de la CUP per la demarcació de Girona han signat públicament un codi ètic, on es comprometen a favor de la transparència i per la no professionalització de la política.

L’escenari escollit pels candidats cupaires ha estat davant la seu del Partit Popular de comarques gironines, a la Plaça Josep Pla de Girona, on han volgut posar de manifest les diferències  entre les dues formacions a l’hora de plantejar l’activitat política.

Per Natàlia Sànchez, cap de llista de la CUP a la demarcació de Girona, “mentre uns veuen la política com una manera d’enriquir-se a nivell personal, nosaltres ho entenem com un compromís amb la ciutadania”. Sànchez, també ha volgut recordar que “alguns candidats de partits que s’autoanomenen d’esquerres porten tota la vida cobrant sous desorbitats”, i ha afirmat que “la CUP ha vingut a fer política i no a viure de la política”.

Daniel Cornellà, número dos per la CUP a comarques gironines, ha afirmat que “materialitzar una República catalana a la pròxima legislatura serà la millor manera per acabar amb un sistema polític espanyol corromput per totes bandes”.

El codi ètic presentat per la CUP recull propostes com la limitació de mandats, la limitació de sou, la renúncia a regals i privilegis o la no duplicitat de càrrecs. A la vegada, la formació cupaire ha volgut recordar que no demana crèdits als bancs, i que per finançar l’actual campanya electoral ha iniciat un projecte de micromecenatge a la pàgina https://donacions21d.cup.cat.

La CUP-Crida Constituent ha volgut aposar de manifest el seu compromís ètic a favor d’una manera diferent de fer política