Assemblees Obertes sobre les Eleccions Europees

El proper 25 de maig se celebren Eleccions al Parlament Europeu. La CUP podria participar-hi, amb una coalició amb el Bloque Nacionalista Galego i amb Bildu. La CUP prendrà la decisió de concórrer-hi el proper diumenge 9 de març en un Consell Polític. Per tal de socialitzar el debat i prendre la decisió de forma col·lectiva, la CUP està endegant un debat ampli, obert i transparent amb el conjunt d'agents i persones de la Unitat Popular i dels moviments socials. Aquest debat, al Pla de l'Estany i al Gironès, culmina amb una Assemblea Oberta el proper dimarts 4 de març a les 19'30h. La cita és al Casal Independentista el Forn (pl.Sant Pere, 5 de Girona). A Palamós, en canvi, la cita és el dilluns 3 a les 21h al Mas Guàrdies. A Santa Coloma de Farners l'assemblea oberta està convocada el dilluns 3 a les 20h a la biblioteca municipal Joan Vinyoli.

Aquestes trobades són obertes a tothom. Arreu, s'hi exposaran les condicions negociades amb els possibles socis de coalició i es discutirà quin posicionament han de prendre les Assembles Locals de la CUP a les nostres comarques.