La CUP serà present a les concentracions d'aquest vespre: 'amb o sense permís d'Espanya: consulta vinculant el 9N!'

La CUP dóna suport a les concentracions convocades per aquest vespre davant d'alguns Ajuntaments (a les 20:00 a Girona i a La Bisbal d'Empordà) i també a les casserolades previstes per una hora després. Amb el suport a aquesta iniciativa, la formació de l'esquerra independentista recorda que existeix un mandat popular per tal de convocar la consulta sobre la independència al llarg de l'actual legislatura. Per aquesta raó, afirmen, 'el vot negatiu del Congrés espanyol no hauria de condicionar que el poble català - que va declarar-se sobirà al Parlament - pugués votar el seu futur'.

Per la CUP, l'actual conjuntura política exigeix que les mobilitzacions no s'aturin. 'Els frens i els xantatges de l'Estat espanyol cada cop seran més evidents. No descartem que les elits catalanes es vegin temptades a aturar el procés'. Tanmateix, la CUP afirma que 'és la pressió popular, a través de convocatòries com la d'aquest vespre, que han possibilitat l'actual escenari de confrontació democràtica entre el poble català i l'Estat espanyol'.  L'única garantia de continuar avançant, segons els independentistes és 'no defallir en la mobilització'.