La CUP dóna suport als activistes anti-MAT

La Territorial Nord-oriental de la CUP dóna suport als activistes que aquest matí s'han penjat de la torre 64 de la MAT, a Fellines. Tal i com ja ha expressat reiteradament, la formació de l'esquerra
independentista és contrària a la línia ja que la seva construcció respon als interessos de les grans corporacions elèctriques i s'ha dut a terme sense cap procés de deliberació ciutadana. En aquest sentit, l'acció d'avui és una 'resposta lògica a les imposicions antidemocràtiques'

La CUP adverteix de les conseqüències en la salut dels veïns afectats que pot suposar la construcció de la línia, així com l'enorme impacte ambiental del projecte al territori. D'altra banda, tal i com han fet públic els col·lectius antilínia, la formació ha criticat que el projecte conté irregularitats importants, com el fet que en el tram de Viladasens la distància entre les torres i les zones habitades és menor a la prevista per la llei.